Betaling
Piano K modtager kun direkte betaling ved overførsel til konto eller via MobilePay 60612.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Levering
Piano K leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00, ved køb af tilbehør til klaver eller flygel, sendes varerne hurtigst muligt efter modtagelse af betaling, via GLS eller anden pakkeforsendelses løsning. Klaverer og flygler leveres med specialtransportør og der aftales altid dato og tid mellem køber og transportør. I travle perioder kan der være op til 14 dages leveringstid.

For klaverer eller flygler vi ikke har på lager, afhænger leveringstiden af producentens leveringstid. Finder køber leveringstiden utilfredsstillende er afbestilling mulig indtil endelig ordre er afgivet til producenten.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Ved køb af klaver eller flygel gælder dog særlige garantibestemmelser hvorigennem der kan opnås 10 års garanti.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Piano K
Borups Allé 213
2400 København NV

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Dette gælder dog ikke for bestillingsvarer.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på pianok@pianok.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: pianok@pianok.dk